Scientific Association

دانشگاه صنعت نفت - دانشکده علوم دریایی محمودآباد

Scientific Association

دانشگاه صنعت نفت - دانشکده علوم دریایی محمودآباد

دانشگاه صنعت نفت
دانشکده علوم دریایی محمودآباد
انجمن علمی دریایی

نویسندگان

بازدید دانشجویان ورودی 95 از بندر نوشهر

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

به مناسبت روز نیروی دریایی با پیشنهاد و پیگیری انجمن علمی دانشکده، اردوی علمی در محل بندر نوشهر برای دانشجویان ورودی 95 (درس ساختمان کشتی) ترتیب داده شد تا دانشجویان مهندسی کشتی - موتور دانشکده با دروس دریایی خود بیشتر آشنا شوند. با توجه به عدم برگزاری بازدید علمی در  سالهای اخیر، این اردو بسیار ضروری و مهم به نظر می رسید که علاوه بر انجمن علمی، معاون های پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده همکاری قابل ملاحظه ای برای انجام این اردو داشتند.


در ابتدای این بازدید، دانشجویان از موزه دریایی مستقر در بندر بازدید کرده و آقای نجفی مسئول روابط عمومی بندر، توضیحاتی را درمورد تاریخچه و سرگذشت بندر، روابط دریایی و سایر اطلاعات مربوطه ارائه نموده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در ادامه دانشجویان به بازدید از تجهیزات بندری و یدک کش علم کوه پرداختند.

ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که در اجرای این اردو تلاش کردند، سپاس و قدردانی ویژه خود را از جناب آقای دکتر غلامی مسئول پژوهشی و ارتباط با صنعت اعلام می داریم و آرزوی توفیق بیش از پیش را برای ایشان از خدای متعال مسئلت می نماییم.

نوشهر 95


نوشهر 95


نوشهر 95


بازدید از نوشهر 95


.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
مسعود پرویزی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی