Scientific Association

دانشگاه صنعت نفت - دانشکده علوم دریایی محمودآباد

Scientific Association

دانشگاه صنعت نفت - دانشکده علوم دریایی محمودآباد

دانشگاه صنعت نفت
دانشکده علوم دریایی محمودآباد
انجمن علمی دریایی

نویسندگان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به همت و پیگیری انجمن علمی، دانشجویان دانشکده علوم دریایی محمودآباد در قالب دو گروه، درس کارگاه برق (ورودی 94) و درس کنترل اتوماتیک (ورودی 93) از محل موسسه آموزش نفتکش پارس دیدن کرده و از نزدیک با تجهیزات و کارگاه های موجود در این موسسه آشنا شدند. هدف از این بازدیدها آشنایی بیشتر دانشجویان با تجهیزات روی کشتی و درک بهتر مفاهیم درسی بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۱:۵۷
مسعود پرویزی مقدم

به مناسبت روز نیروی دریایی با پیشنهاد و پیگیری انجمن علمی دانشکده، اردوی علمی در محل بندر نوشهر برای دانشجویان ورودی 95 (درس ساختمان کشتی) ترتیب داده شد تا دانشجویان مهندسی کشتی - موتور دانشکده با دروس دریایی خود بیشتر آشنا شوند. با توجه به عدم برگزاری بازدید علمی در  سالهای اخیر، این اردو بسیار ضروری و مهم به نظر می رسید که علاوه بر انجمن علمی، معاون های پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده همکاری قابل ملاحظه ای برای انجام این اردو داشتند.


در ابتدای این بازدید، دانشجویان از موزه دریایی مستقر در بندر بازدید کرده و آقای نجفی مسئول روابط عمومی بندر، توضیحاتی را درمورد تاریخچه و سرگذشت بندر، روابط دریایی و سایر اطلاعات مربوطه ارائه نموده و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در ادامه دانشجویان به بازدید از تجهیزات بندری و یدک کش علم کوه پرداختند.

ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که در اجرای این اردو تلاش کردند، سپاس و قدردانی ویژه خود را از جناب آقای دکتر غلامی مسئول پژوهشی و ارتباط با صنعت اعلام می داریم و آرزوی توفیق بیش از پیش را برای ایشان از خدای متعال مسئلت می نماییم.

نوشهر 95


نوشهر 95


نوشهر 95


بازدید از نوشهر 95


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۵
مسعود پرویزی مقدم